Webshop Maarten Klop Scheepsmotorenrevisie
Webshop Maarten Klop Scheepsmotorenrevisie
Maarten Klop Scheepsmotorenrevisie                                                                                  
  • Home
  • Onderdelen
    • Albin O-11
      • O-11-A Cilinderblok
      • O-11-B Cilinderkop & spruitstuk
      • O-11-C Koelsysteem
      • O-11-D Smeersysteem
      • O-11-E Carburateur
      • O-11-F Magneetontsteking
      • O-11-G Keerkoppeling
      • O-11-H Dynastarter
      • O-11-I Startmotor & dynamo
      • O-11-J Bedieningspaneel
      • O-11-K Pakkingen & pakkingsets
      • O-11-L Onderhoud
    • Albin O-21
      • O-21-A Cilinderblok
      • O-21-B Cilinderkop & spruitstuk
      • O-21-C Koelsysteem
      • O-21-D Smeersysteem
      • O-21-E Carburateur
      • O-21-F Magneetontsteking
      • O-21-G Bobine ontsteking
      • O-21-H 123-Ignition
      • O-21-I Keerkoppeling
      • O-21-J Dynastarter
      • O-21-K Startmotor & dynamo
      • O-21-L Bedieningspaneel
      • O-21-M Pakkingen & pakkingsets
      • O-21-N Onderhoud
    • Albin O-22
      • O-22-A Cilinderblok
      • O-22-B Cilinderkop & spruitstuk
      • O-22-C Koelsysteem
      • O-22-D Smeersysteem
      • O-22-E Carburateur
      • O-22-F Bobine ontsteking
      • O-22-G 123-Ignition
      • O-22-H Keerkoppeling
      • O-22-I Dynastarter
      • O-22-J Bedieningspaneel
      • O-22-K Pakkingen & pakkingsets
      • O-22-L Onderhoud
    • Albin AL-23
      • AL-23-A Cilinderblok
      • AL-23-B Cilinderkop & spruitstuk
      • AL-23-C Koelsysteem
      • AL-23-D Smeersysteem
      • AL-23-E Carburateur
      • AL-23-F Magneetontsteking
      • AL-23-G Keerkoppeling
      • AL-23-H Startmotor & dynamo
      • AL-23-I Bedieningspaneel
      • AL-23-J Pakkingen & pakkingsets
      • AL-23-K Onderhoud
    • Albin O-41(1)
      • O-41(1)-A Cilinderblok
      • O-41(1)-B Cilinderkop & spruitstuk
      • O-41(1)-C Koelsysteem
      • O-41(1)-D Smeersysteem
      • O-41(1)-E Carburateur
      • O-41(1)-F Bobine ontsteking
      • O-41(1)-G 123-Ignition
      • O-41(1)-H Keerkoppeling
      • O-41(1)-I Startmotor & dynamo
      • O-41(1)-J Bedieningspaneel
      • O-41(1)-K Pakkingen en pakkingsets
      • O-41(1)-L Onderhoud
    • Albin AD-2
      • AD-2-A Cilinderblok
      • AD-2-B Cilinderkop & spruitstuk
      • AD-2-C Koelsysteem
      • AD-2-D Smeersysteem
      • AD-2-E Brandstofsysteem
      • AD-2-F Keerkoppeling
      • AD-2-G Startmotor & dynamo
      • AD-2-H Bedieningspaneel
      • AD-2-I Pakkingen & pakkingsets
      • AD-2-J Onderhoud
    • Albin AD-21
      • AD-21-A Cilinderblok
      • AD-21-B Cilinderkop & spruitstuk
      • AD-21-C Koelsysteem
      • AD-21-D Smeersysteem
      • AD-21-E Brandstofsysteem
      • AD-21-F Keerkoppeling
      • AD-21-G Startmotor & dynamo
      • AD-21-H Bedieningspaneel
      • AD-21-I Pakkingen & pakkingsets
      • AD-21-J Onderhoud
    • Volvo Penta MB10a
      • MB10a-A Cilinderblok
      • MB10a-B Cilinderkop & spruitstuk
      • MB10a-C Koelsysteem
      • MB10a-D Smeersysteem
      • MB10a-E Carburateur
      • MB10a-F Bobine ontsteking
      • MB10a-G 123-Ignition
      • MB10a-H Keerkoppeling
      • MB10a-I Dynastarter
      • MB10a-J Bedieningspaneel
      • MB10a-K Pakkingen & pakkingsets
      • MB10a-L Onderhoud
  • Motoren
  • 123-Ignition
  • Rondom de motor
    • Brandstof
    • Elektra
    • Koeling
    • Motorbediening
    • Uitlaat
  • Gadgets
  • Contact
  • Account
  • Zoeken

O-22-H Keerkoppeling

6 resultaten
  • Commandeur O-22 AD-21 (nieuw model)
    Commandeur O-22 AD-21 (nieuw model) € 423,50
  • Uitverkocht
    Commandeur O-22 AD-21 (oud model)
    Commandeur O-22 AD-21 (oud model) € 423,50
  • Flexibele koppeling O-22 AD-21
    Flexibele koppeling O-22 AD-21 € 211,75
  • Keerkoppeling FJB (O-22)
    Keerkoppeling FJB (O-22) € 1.149,50
  • Kogelkoppeling M6
    Kogelkoppeling M6 € 18,15
  • Verend drukstuk M10
    Verend drukstuk M10 € 12,10
  • (1 / 1)
  • 1

Albin o-22

De keerkoppeling is van het frictie-veer type en kan worden bediend met een één-hendel bediening. Het is belangrijk dat het schakelen altijd bij stationair toerental gebeurt.

De keerkoppeling kan niet worden bijgesteld. Bij ‘tikken’ is meestal het bedieningsmechanisme versleten. Bij doorslippen van de koppeling zijn vaak kritische delen binnenin de keerkoppeling beschadigd of versleten.

De koppeling dient dan te worden gedemonteerd en te worden aangeboden ter reparatie.

De keerkoppeling heeft geen eigen olie reservoir maar wordt meegesmeerd vanuit de motor druksmering.

Bedrijfsgegevens

Naam : M. Klop Scheepsmotorenrevisie              

Website: www.albinmotor.nl 

Webshop: www.albinmotor-shop.nl

E-mail : info@albinmotor-shop.nl              

Telefoon : +31 (0)6-15503844 

Bezoekadres: J.C. Hoogendoornlaan 29, 2407 AB Alphen a/d Rijn  

KVK : 51529386                

BTW : NL001557801B50            

Klantenservice

Algemene voorwaarden

Levering

Inruil

Ophalen en verzenden

Retourneren

Garantie

Betaalmethoden

Klachten

Privacy

 

English

Info customers abroad

Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW !

Delen Tweet Delen
© 2020 Maarten Klop Scheepsmotorenrevisie
Powered by JouwWeb