Webshop Maarten Klop Scheepsmotorenrevisie
Webshop Maarten Klop Scheepsmotorenrevisie
Maarten Klop Scheepsmotorenrevisie                                                                                  
  • Home
  • Onderdelen
    • Albin O-11
      • O-11-A Cilinderblok
      • O-11-B Cilinderkop & spruitstuk
      • O-11-C Koelsysteem
      • O-11-D Smeersysteem
      • O-11-E Carburateur
      • O-11-F Magneetontsteking
      • O-11-G Keerkoppeling
      • O-11-H Dynastarter
      • O-11-I Startmotor & dynamo
      • O-11-J Bedieningspaneel
      • O-11-K Pakkingen & pakkingsets
      • O-11-L Onderhoud
    • Albin O-21
      • O-21-A Cilinderblok
      • O-21-B Cilinderkop & spruitstuk
      • O-21-C Koelsysteem
      • O-21-D Smeersysteem
      • O-21-E Carburateur
      • O-21-F Magneetontsteking
      • O-21-G Bobine ontsteking
      • O-21-H 123-Ignition
      • O-21-I Keerkoppeling
      • O-21-J Dynastarter
      • O-21-K Startmotor & dynamo
      • O-21-L Bedieningspaneel
      • O-21-M Pakkingen & pakkingsets
      • O-21-N Onderhoud
    • Albin O-22
      • O-22-A Cilinderblok
      • O-22-B Cilinderkop & spruitstuk
      • O-22-C Koelsysteem
      • O-22-D Smeersysteem
      • O-22-E Carburateur
      • O-22-F Bobine ontsteking
      • O-22-G 123-Ignition
      • O-22-H Keerkoppeling
      • O-22-I Dynastarter
      • O-22-J Bedieningspaneel
      • O-22-K Pakkingen & pakkingsets
      • O-22-L Onderhoud
    • Albin AL-23
      • AL-23-A Cilinderblok
      • AL-23-B Cilinderkop & spruitstuk
      • AL-23-C Koelsysteem
      • AL-23-D Smeersysteem
      • AL-23-E Carburateur
      • AL-23-F Magneetontsteking
      • AL-23-G Keerkoppeling
      • AL-23-H Startmotor & dynamo
      • AL-23-I Bedieningspaneel
      • AL-23-J Pakkingen & pakkingsets
      • AL-23-K Onderhoud
    • Albin O-41(1)
      • O-41(1)-A Cilinderblok
      • O-41(1)-B Cilinderkop & spruitstuk
      • O-41(1)-C Koelsysteem
      • O-41(1)-D Smeersysteem
      • O-41(1)-E Carburateur
      • O-41(1)-F Bobine ontsteking
      • O-41(1)-G 123-Ignition
      • O-41(1)-H Keerkoppeling
      • O-41(1)-I Startmotor & dynamo
      • O-41(1)-J Bedieningspaneel
      • O-41(1)-K Pakkingen en pakkingsets
      • O-41(1)-L Onderhoud
    • Albin AD-2
      • AD-2-A Cilinderblok
      • AD-2-B Cilinderkop & spruitstuk
      • AD-2-C Koelsysteem
      • AD-2-D Smeersysteem
      • AD-2-E Brandstofsysteem
      • AD-2-F Keerkoppeling
      • AD-2-G Startmotor & dynamo
      • AD-2-H Bedieningspaneel
      • AD-2-I Pakkingen & pakkingsets
      • AD-2-J Onderhoud
    • Albin AD-21
      • AD-21-A Cilinderblok
      • AD-21-B Cilinderkop & spruitstuk
      • AD-21-C Koelsysteem
      • AD-21-D Smeersysteem
      • AD-21-E Brandstofsysteem
      • AD-21-F Keerkoppeling
      • AD-21-G Startmotor & dynamo
      • AD-21-H Bedieningspaneel
      • AD-21-I Pakkingen & pakkingsets
      • AD-21-J Onderhoud
    • Volvo Penta MB10a
      • MB10a-A Cilinderblok
      • MB10a-B Cilinderkop & spruitstuk
      • MB10a-C Koelsysteem
      • MB10a-D Smeersysteem
      • MB10a-E Carburateur
      • MB10a-F Bobine ontsteking
      • MB10a-G 123-Ignition
      • MB10a-H Keerkoppeling
      • MB10a-I Dynastarter
      • MB10a-J Bedieningspaneel
      • MB10a-K Pakkingen & pakkingsets
      • MB10a-L Onderhoud
  • Motoren
  • 123-Ignition
  • Rondom de motor
    • Brandstof
    • Elektra
    • Koeling
    • Motorbediening
    • Uitlaat
  • Gadgets
  • Contact
  • Account
  • Zoeken

O-21-D Smeersysteem

3 resultaten
  • Olie SAE30 1L
    Olie SAE30 1L € 9,68
  • Olie SAE30 5L
    Olie SAE30 5L € 42,35
  • Carterzeef O-21 AL-23 O-41
    Carterzeef O-21 AL-23 O-41 € 24,20
  • (1 / 1)
  • 1

Albin o-21

Motor en keerkoppeling hebben ieder een eigen oliecarter. Druksmering in de motor wordt verzorgd vanuit een tandradpomp met overloopventiel, welke zich aan de zijkant van de motor bevindt. Filtering van de smeerolie geschiedt door een groffilter (zeef) in de carterpan, uitneembaar via het carterinspectiedeksel aan de zijkant van de motor. 

Olie wisselen dient bij voorkeur te gebeuren door middel van aftappen via de carterplug.

In de praktijk is deze in de meeste boten vrijwel onbereikbaar en moet de olie met behulp van een carterpomp afgepompt worden, door de peilstok opening.

De motor dient met SAE30 te worden gevuld. 

Bedrijfsgegevens

Naam : M. Klop Scheepsmotorenrevisie              

Website: www.albinmotor.nl 

Webshop: www.albinmotor-shop.nl

E-mail : info@albinmotor-shop.nl              

Telefoon : +31 (0)6-15503844 

Bezoekadres: J.C. Hoogendoornlaan 29, 2407 AB Alphen a/d Rijn  

KVK : 51529386                

BTW : NL001557801B50            

Klantenservice

Algemene voorwaarden

Levering

Inruil

Ophalen en verzenden

Retourneren

Garantie

Betaalmethoden

Klachten

Privacy

 

English

Info customers abroad

Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW !

Delen Tweet Delen
© 2020 Maarten Klop Scheepsmotorenrevisie
Powered by JouwWeb